FOR PRESS PURPOSES CONTACT ME:

Contact: LEATHER-LOVE@HOTMAIL.COM

A Taste Of Summer








Modelo: Edita Vilkeviciute.
Bom dia Leather Lovers! Hoje mostro-vos a campanha de Primavera da marca Patrizia Pepe! Só me fez desejar que o verão chegue rápido. Adoro todos os pormenores do cenário, desde o aspecto rústico e exótico passando pelo bronzeado da Edita! Concordam comigo? Love, R.


Model: Edita Vilkeviciute.
Good Morning Leather Lovers! Today I present to you Patrizia Pepe's Spring campaign 2012! It made me wish for Summer to come fast. I love all the details of the set, from the rustic and exotic appearance passing through the tan of Edita! Don't you agree with me? Love, R.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment. Lots of Love, Raquel ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...