FOR PRESS PURPOSES CONTACT ME:

Contact: LEATHER-LOVE@HOTMAIL.COM

Stereo Jungle Rihanna

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=HBxt_v0WF6Y]

Já conhecem o novo vídeo da Rihanna? Achei o videoclip fantástico pelo facto de todo ele girar em torno de um ambiente africano, tribalista até. E é por aí que quero pegar. Desde miúda que sempre tive um enorme fascínio por ir a África fazer um Safari, isto porque quando tinha uns 3 anos (sim lembro-me bem que era essa a idade) a minha mãe contava-me como é que tinha sido quando ela foi, trouxe-me uma Cassete VHS (old school!) e eu passava horas a ver aquilo. Pode-se dizer que foi sem dúvida uma lavagem cerebral, o que é certo é que sempre estive rodeada por esse ambiente. Os meus avós sempre viajaram imenso, e eles coleccionam tudo o que sejam máscaras africanas, animais embalsamados, passando por coisas egípcias, que sem dúvida sempre me fascinaram também! Um dia ainda hei de partilhar com vocês algumas imagens :) Love, Raquel Aquino.


Quem é que quer ganhar 1 noite para duas pessoas no Happy At Chiado Lisboa? 
O Leather Love está a oferecer! 
Não se esqueçam de participar aqui!



Have you already seen the new video of Rihanna? I found it amazing because all of it revolve around an African environment, even tribalistic if i might add. Since i was a little girl I always had a great fascination for going to Africa to make a Safari, this is because when I was about 3 years (yes I remember well) my mother told me how it was when she went to one and she was brought me a videotape (old school!) and I spent hours watching it. You could say that was undoubtedly when I was brainwashed, but what i'm really certain is certain I was always surrounded by this environment. My grandparents have always traveled a lot, and they collect African masks, stuffed animals... going through Egyptian things, which  without a doubt have always fascinated me too! Some day I will share with you some pictures :) Love, Rachel Aquino.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment. Lots of Love, Raquel ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...